Sorry if it is My fault.Leave me if it is Your fault

Assalamualaikum :D


Kisses Myspace Comments


Saya sedih,kenapa awak tk nk maafkan saya ?Saya sadis !ahaha :D Geli-geleman gua tulis ayat tu.Sayang,saya salah,saya tahu.Tapi besar sangat ke?Saya hanya mahukan kemaafan dan penerimaan awak balik.
Let that be my secrets..


Tadikan,dekat sekolah agama kan,exam tau.Guess what?I tak bace buku la uu.Apa lagi,saya mesej la soalan soalan jadah tu kepada akk saya tersayang,Kak Mas.Tapi dia dkt rumah Kak Fit,tk dpt membantu. Gua terus membuat rekasi like 'ohmaigod,gua nak jawab hape ni' .

Dengan muka cool,gua toleh belakang,mintak jawapan.Tak berhasil!Tendang kerusi orang depan pulak.Tetap tak dapat jawapan. Gua dah bluurr -.- Jalan terakhir, dengan yakin nye aku panggil ustaz kan depan tu "Ustaz,jawapan no 25 ape?" Gua dapat lar siood jawapan! Kenapa lar aku tk mintak awal awal >.<




n-o-t-e
Baby I love you and i'll never let you go
But if I have to boy I think that you should know
All the love we make can never be erased
And i promise you that you will never be replaced

No comments: