So what ha (?)

hey :')


Guess what, setakat malam ni. I dah post sebanyak 4 entry ye. Tepuk amai-amai sikt ye.

Dear classmates, aku taw, korang mesti pandang badi gile dengan aku lepas kaw nampak style aku pakai masa keluar bandar tadi kan? Dah memang style aku mcm tu.

Lebih baik aku berpakaian ketat dariapada:

-Bercampur dengan lelaki ramai-ramai.
-Mengedeng-ngedeng dengan mana-mana lelaki.*takde maruah giler beb (!)
-Duduk dlm wayang berdua-duaan.


Kaw dengan aku sama jer babe. Kaw keluar dgn celak bapak tebal. Lepastu, jumpe boyfie, duduk wayang same2. Ape yg jadi dlm wayang tu, Allah je yg taw. Dan kaw cermin ape yg kaw buat sebelum kaw tegur cara aku berpakaian. Kaw tu free-hair. Pergi mandi air terjun pun pakai hot-pants. Sedar lar diri kaw tu babe (!)

Kaw paksa aku untuk jadi macam ni:

:D / :O

Lepas kaw cakap macam tu. Terima kasih la kawan ;'O

4 comments:

.aizza. said...

woii.gua terase ni haaa -,-

guess who... said...

lex argh rje jgn argh ko emo sgt..

guess who... said...
This comment has been removed by a blog administrator.
fairuz shafizah aznan said...

Tirah: suke kaw la nak terase.

Guesswho:I'm guess-ing who you are. Haha. Aku maksud kan seorang CIKARO kelas aku.