Haha :D Bangang!






Heylo.

Hari ni kan rakan rakan, tolonglah bersama sama saya menggelakkan seorang kanak-kanak berdarjah5 yang pernah ku tolong untk menggubah belognya!Mari ramai ramai kite ketawakan die!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Siapa tak ketawa, nanti dia kena sembelit pukul 2.50 pagi =='. Tolong lah tanye kenapa aku suruh kauorang gelakkan die, tolong lah tanye! Sbab ni babe!

saranghae karanghae!
Aku tak taw pun ni ape.Tapi Mr Google cakap tu ILOVEYOU.

Hahaha. To RBJ? Whatthehell is that? Stand for Rocker Bleach Jkjp? HAHA. Kaw bohong aku budak. Kaw fikir kaw boleh tipu aku? HAHAHA. Ececeh, kaw bermadah berhelah dengan aku ye budak. Don't fake with me! I've told you that one day, i'll know this nonsense! HAHA.

Aku tak hadap la kalaw setakat Bleach kanak kanak awak tu dik oi =________= Tapi jangan tipu!


Entry ditulis dalam mood menipu.*jgn salah faham!

No comments: