Today Was A Fairytale :D

Hye Hye :)










Tolong la tanye kenapa aku letak gambar tak bermoral tu? HAHA. Kalaw korang nak taw la. Tadi kan, aku duduk sebelah lelaki dekat darjah khas =__________= Guesswho? Mestilah HaziqZainal! Yeah, ini kali ke 3 nama itu muncul di belog aku ni. arrr. Kaw tak yah taw who is the mystery man :D

Duhh =___= Bende tu buat aku nak pergi darjah khas.haha.Aku taw aku menggatal ni.Tapi darjah khas dah nak habis babe.Dah nak exam pun.Takkan aku nak ulang next year semata mata nak tengok muka die? Huh! Sumpah kaw gedik perempuan!

Adobe Photoshope cs5,

Yaw, bende tu "bende" pertama yang mebodohkan aku ataw dengan kata lain, aku nampak bodoh bila gunakannya.Derr =___= Aku tak pandai guna! Kak Alyaa! Bantu saya. Saya nak buat header cantik cantik macam semua orang!

Start guna, mana nak upload gambar pun aku tak taw babe! Nasib baik ada bantuan Kak Ponty kite ni haa. Eh, aku dapat buat business! Dengan header yang tak seberapa aku buat, boleh earn money wei! I've got some money from Kechiq! Weee, thanks! Die topapkan aku wei. Bahagia =='


Peristiwa tadi membuat semangat aku ke darjah khas naik semula :)

No comments: