I had nothing to lose, but something to gain

Hye Hye :D

Untuk pengetahuan anda-anda di sana, saya baru shaja bangun dari tidur yang disebabkan oleh saya baca kitab Jenayat. Serius ngantuk. Baru sampai bab 4 kut. Dah tertidur ==' Then bangun terus online? Whatthe?
=__________=



Yeah!Itu nama dia Tiffany Alvord. Dia sangat comel. Dan sekarang Fyi addicted dengan dia. Lagu lagu dekat blo Fyi sekarang akan diserikan dengan nyanyian dia okey!


Back to mood:

Yah, ini permintaan atau dengan kata lain arahan Ustaz sekolah agama tadi. Beliau check kuku. Dan seperti biasa siapa yang ada kuku panjang gedegak akan dipukul "pap pap pap pap" sampai la tulang tu hancur*itu imaginasi aku. Eh, aku tak pernah kena pukul la. Sebab aku budak baik babe. Kuku pendek. =='

Tapi tadi Ustaz kata buat kenangan~ Lalala. Memang tak sakit :D Dan aku pun kena la setepek! Pap! Sakit sikit jea. Aku kan kuat! Gagah perkasa ;D

Fyi, Haziq zainal:iloveyou.
*Dari hati, sebab tu boleh terluah.

No comments: