Contest Into The Mirror :D





Syarat penyertaan:
1. Menginap di Malaysia.
2. Ada blog sendiri.
3. Terbuka kepada lelaki atau perempuan tanpa mengira had umur ;'}

Cara untuk menyertai:

1. Jadi follower Cik Hifaz di blog H!F@ZPH@T dan Hifaz||Fotografi (wajib both ok. sebab senarai penyertaan nanti akan diupdate di blog Hifaz||Fotografi manakala segala update berkenaan contest akan diupdate di H!F@ZPH@T.

2. Buat satu entry bertajuk 'Contest Into The Mirror' dan letakkan satu gambar anda (atau ramai2) di dalam cermin.

3. Ceritakan sedikit perihal gambar tersebut.

4. Letak banner Contest Into The Mirror dalam entry anda dan pada sidebar blog anda. Link kan banner ke entry contest ini.

5. Tag minimum 3 orang dan beritahu mereka berkenaan contest ini.
-Mestilah Tirah, Kak Mas dan Kak Eija ! Sesiape nak join pun boleh. pergi blog ni.

6. Letak link entry anda pada bahagian komen pada entry ini.

Tarikh penyertaan : 21 Disember 2010 - 15 Januari 2011
Pemenang akan dikira berdasarkan kreativiti gambar & cerita.
Hadiah : Surprise!! Hehe (jangan expect Cik Hifaz bagi IPhone4. Blum mampu nyah! :'} )

Segala update berkenaan Contest akan diberitahu di blog H!F@ZPH@T dan Hifaz||Fotografi.

hehe. Saya copycat :D


Dan saya menarhkan gambar :



Saya tahu tak cantik kan? :P


Sebenarnya gambar tu diambil pada hari sy paling gembira. Saya hangout di bandar dengan Cikgu. Gembira ke? Yes, sangat! Sebab cikgu belanja la sayang. haha :D Itu bende paling gembira (!) Dan gambar tu pun diambil di Living Cabin dengan Kipas *curi warna pink yang buat saya bersin :P haah :D

Dan disebabkan sy terpaksa cerita mengikut syarat. Sy dah tak tahu nak cerita apa dahh =__=
*dan saya yakin saya tak menang :P

No comments: