The Best Birthday Ever!

Hye Hye :D

Semalam ann, itew g banda dengan Kak Palin, Kak Liyana,Nina,Dyra, dengan Nab.
*Sory, itew lupe tangkap gamba ^..^


Haaa, mana ada best babe semalam! Ouh, kitorang semua plan datang pukul 12. Tapi sebab aku kena ikut dan saing keluar dengan akak aku ni. Terpaksa la aku keluar pukul 11. Mana ade sikit orang kat bandar wei. Bandar Kluang baru bukak, kitorg dah menapakkat sana. Memanglah best.

Datang-datang, memang lah tak ada yang datang lagi kan. Aku dengan Dyra pun pergi la karok dengan Kluang Parade sekejap. 5 lagu je. Lepastu Kak Liyana cakap, dia dah sampai Kluang Mall. Aku dengan Dyra pun jalan lah terkedek-kedek pergi KM.

Sampai KM je, dah jumpa semua, terus pergi karok la.

Karok lagi =..= Haha :D

Karok tak nak 2 jam lah pulak. Thanks Kak Palin treat kitorg. Tapi kan, semalam, orang SongBox tu macam "ter"tambah masa kitorg. HOHO O.o Oh, masa karok, Nab dengan Kak Liyana main "Shy-Shy-Miaw-Miaw" lah pulak kan. Taknak nyanyi. Ngade-ngade la. Aku lantak apa.Eh, aku jadi penyanyi dangdut semalam wei !

Cuba bayangkan :D

Lepastu, Dyra,Nina dengan Nab beluar dulu. Pergi topap konon. Diorang belikan gua AH wei. AH tu nama Kuma-kuma tu.




AH yang sebelah kiri.Nama dia KUMA KUMA. Akak aku suruh panggil dia KUMIKUMI sebab dia perempuan "kot". Tapi aku lebih senang kot panggil dia AH. Hihi. Oh, binatang tu tersangat amatlah comel. Dia pakai blusher kot ! Mana ada comel wei.

Lepastu, kitorg nak makan. Kak Palin seboleh boleh nak pergi Secret Recipe, nak tunjuk abang Hensem tu.Oh, sayangnya aku tak nampak yang mana satu. Ngehngeh ^_^
Then, bawak segala-gala pergi makan dekat Old Taste.

Mana ada perut gua macam nak pecah wei. Gua order American toast je. Lepastu makan kek Secret Recipe tu lagi. Haihhh.


POOOOOOOOMMMMMMMM !!


Cuba teka bunyi ape? hihi. Bunyi perut aku meletop ! Dasaattt taakk??

Then, hantar Dyra pergi tusyen. Dekat Kenali, semata lintas jalan sebab Mak Minah ni tak geti melintas. Nice. @@ haha

Lepastu, balik :D


Awak, malam tadikan, kite berwebcam dengan Pakcik Gumuk ni. Sedang kite bergembira sambil menunjukkan AH kepasa Pakcik Gumuk, boleh pulak screen netbook baru bapak gua rosak. Mana ada spoil the mood !!

Aku terus tutup semua, mana ada Pakcik Gumuk tu nampak kan muka gua tengah gelabah. Malu siaaakk !! Aku terus tukar laptop biasa. Bapak aku balik, terus mengadu. Mana ada membebel. Lepastu aku terus tutup dan tidur :)

Then, sy main msg dengan Pakcik Gumuk sy tuu. Oh, aku nak nangis!Aku suruh die nyanyi. Kau bayangkan dia text lagu ape? Oh, aku pun tak tahu. Yang penting macam ni..


Janganlah dikau menangis,
Wahai Raje,
Janganlah dikau bersedih.



Okey, lagu tu cukup untuk hilangkan rasa sedih dan takut aku. Haha :D Oh Pakcik Gumuk, thanks la buat aku hilang rasa takut.


Eh, Pakcik Gumuk tak tau apa itu "babab" ?? Aku nak gelak gile gile ! Mesti tak pernah kena pukul time kecik. HAHA :D

No comments: