Enchanted!

Ngehngehngeh ^_^

Mari semua kite buat bunyi annoying seperti di atas, ikut langkah-langkah nya ye.


1.Buat muke annoying *itu penting ye semua.
2.Buat mulut macam kambing kelaparan.
3.Bunyi "ngehngehngeh"
4.Diselangkan dengan perkataan "woaaahhh"
5.Ngehwoahngehwoahngehwoah! O.O
6.Dan bayangkaaannn..




"Seorang murid STK membuat perangai kambing yang menjengkelkan"

Tajuk utama Metro!! O.o Memalukaann :P


Eh,back to the main topic!

Tadikan, saya nampak "masa depan" saya!! Ok ok.Sebelum ni nampak dari jauh sebatu je. Tapi hari ni, lalu sebelah saya sebanyak 3 kali, okey. I WISHH.....




Bestnye laahh. Tapi tu tak mungkin terjadi. Aku harap, aku ada Doraemon, aku akan hentikan dunia. Aku nak sentiasa tengok muka die. Aku nak jadikan die milik aku! Tapi kalau ade doraemon la kann.



Aku nampak die 3 kali! 3 kali die lalu sebelah aku. aku nak je macam.



Lepastu die sambut, oh itu mimpi laa.. Kalau aku ada dalam Doraemon, apaapa je boleh aku buat! Oh, die sangatlah hensem :)


Tak faham kenapa ade orang hensem mcm tu dekat dunia. Wei Dyra, aku jeles kot kaw sebok nk suke die :P Aku memang jatuh cinta. Kalau dah boleh kawin, memang aku ajak die kawin. Ececeh kaw, cakap dengan die pun tak pernahh. tapi..


Am, jom kawin!!



Oh, aku terjatuh hati, tergolek tersembam dekat kaw la AM!

No comments: