Simpler!

Haiyaakkk !!


Fuuhh fuuhh. Tengok belog I, berhabuk bukan main. I private lebih kurang seminggu. Hasilnya tak seberapa! Lantak la wei. Belog aku bukan belog kau!! :D

Sebenarnye kan aku tak ada niat langsung dah nak teruskan belog ni. Rasa nak delete dan buat belog baru or tak payah ada blog terus. Tapi disebabkan Kak Mas. Ye die la pesalah terbesaw dalam kes ni. Dialah yang menyebabkan belog saya kembali aktif. Haha :D


Saja tepek gambar macam nenek. Kau kesah ape?


Tadikan, dekat sekolah kan. Ada la Hari Bertemu Pelanggan. Oh. Aku paling suka hari ni woi !Sebab kan, memang la tak suka ibu datang lepastu cikgu cakap panjang-panjang pasal kita kan. Tapi yang aku suka, aku mesti akan main kejar-kejar punye! Best gile!!



Cuba bayangkan ke-childish-an aku? haha :D Okey aku faham =='



Tadikan wak, itew nampak Super Saiyan atau lebih dikenali dengan Goku. Ohmyy! mana ada aku nampak bibir seksi die.Ohmyy ! Cuba anda-anda bayangkan.


Super Saiyan sedang berjalan dengan bibir nya yang seksi sambil melambaikan tangan dan paling penting !!! TOPLESS *pakcik yang ajar sy ^_^


Oh, itu imaginasi semata-mata!

Deyy pakcik ! Rambut panjang-panjang gitu la comel T^T Babe mana nak cari orang yang berambut macam Goku, badan macam Taylor lautner. Oh die sorang jelaa.Setakat ni la ye. Badan die ade muscle muscle, tough gituu. Oh tolong! aku gedik :D



keep him aside.


take a new one.

No comments: