How Dare You!


Okey, pada mulanya aku nak kutuk orang lain. Dan sekarang aku terpaksa kutuk orang lai. Woaahh.

Okay. Now who is "THE JURI". How dare he try to judge me! haha.Okay, Mr Juri, I buat entry ni khas untuk you auu. So, itew kena lar buat surat cinta sikit kann.

Dear Mr TJ,

Begiu penyibuknya anda berkata begitu. Oh, sememangnya saya tidak tahu siapakah gerangan anda. Tapi seyakin hati saya, anda adalah

  • Kawan saya for sure- sebab anda mengunakan "RAJE" bukan "RAJA"
  • Tapi anda macam kawan baru la.- sebab baru tau sy suka kutuk orang dekat belog.
Okey Mr or Mrs or Miss TJ, saya jawab soalan anda.

  • Ye, saya memang suka kutuk orang daam belog. Rasa macam "bontot bisul comel"
  • Saya no hal kutuk org dekat facebook, tapi kalau sy tau siapa awak, awak org pertama sy kutuk. HAHA :D


You're not sorry.

No comments: