I feel like missing.

I'll miss you :')


Kak Qiela.

Okay, akak ni sememangnya perlu pindah SBP naik minggu depan. Oh, sumpah aku akan rindu giler dekat die. Sebenarnye dari dulu aku suka tengok K.Q ni,aku stalk die sorang-sorang je dari jauh. Lastly, bile aku rapat dengan Kak Anis, Kak Cak semua tu, baru la aku rapat dengan akak ni. Die la akak paling comel pernah aku jumpa.

Aku ingat, setiap kali aku jumpa dia. Aku akan perli "ketinggian" dia. Yes, aku suka mainkan perasaan orang yang lagi rendah dari aku. macam K.Q ni la. Die pendek pongg pandai aww!! Dan dia sangat comel. Masa aku berperang dengan "beliau" ni dulu pun. K.Q ni jelaa yang masih ada hati nak cakap berlembut dengan aku.

Masa hari last dekat sekolah, jumpa laa K.Q, Dyra menangis sakan. Tapi Raje tak. Raje ego! Ye, Raje ego kak. Sebab tu Raje tak nangis. Raje tak tahan nak nangis depan akak. Raje tak nak akak pergi dengan ingat muka nangis Raje. Raje nak akak ingat muka Raje senyum. Raje tak nak akak nangis. Sebab tu raje tak nak nangis.

Akak, jangan lupa Raje tau. Nanti dekat sana kalau akak tengok budak comel-comel ke, akak kena ingat Raje! Mesti tau!! kalau tak, Tak nak kawan. hii

Kak Qiela. I'll miss you a lot, forever :'(



Yang lagi sorang ni pulakkk :(
Akak ni belum PMR, tapi dah sebok nak pindah. Oh Kak Mas sayang, please, Raje tak nak akak pindah. Kalau akak pindahhh...

-Siapa nak nasihatkan Raje kalau ada masalah dengan lelaki?

-Siapa nak lapkan air mata Raje kalau nangis?
-Siapa nak buat Raje nangis tengah malam buta?
-Siapa nak main kejar-kejar dengan Raje lagi?
-Siapa nak jadi tempat Raje cakap semua masalah Raje?
-Siapa nak jadi "gossip partner" Raje?
-Siapa nak panggil itew itew lagi?
-Siapa nak jadi "Bontot Bisul Comel"??

nampak tak? Raje baru baca entry akak dah menangis. Raje pun tak tahan orang selalu buat Raje nangis cenggini. Please akak jangan pindah.



I remember.. All the things that we shared, and the promise we made, just you and I

No comments: