Zack Zukhairi Part I


Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Guess what? I'm fall in love with Zack Zukhairi. Oh, I mean his lukisan which very the vogidebas comelnya you all. Hambek kau, gedik tak gedik aku tulis macam tu >.<
So, mari kita sesama layan lah kejap lukisan ZZ yang sumpah aku adore tu.
Tunggu ! Jangan lari. Itu hati saya. Haha :DD
Kau tahu, aku simpan dah lama dah hati aku dah 5 bulan lepas NS pulangkan. Aku harap Abang Merong bawak lari macam tu. Haha. Tapi tu dalam mimpi aku semalam. Kau pernah mimpi macam tu? Takkan? 

>.<

Jangan. Dia bukan untuk kau, hati.
Okay, ini touched kejap. Hati lelaki tu nak pergi dekat perempuan tu. Tapi perempuan tu dah ada yang punya. Fuhh, cuba exchange tempat lelaki tu dengan aku, dan perempuan tu dengan Abang Merong. Haihh, sumpah angan angan Fyzaa oi.

=_________="

Selamat pagi cinta.
Hambek, sweet tak sweet kau tengok. Ini lagi angan-angan punya type ni. Semua pun dodol.

-,-!

Boleh tak awak senyap kejap, saya nak bagitau, SAYA SAYANGKAN AWAK.
Woi Zack, mana kau tau aku pernah mimpi benda jadah haremm ni haa? Fuhh, kau pandai melakar mimpi lah Zack. Ni terpikat ni. Oucchhh.

@@"

Dan bukan tu saja ye hanak-hanak lukisan omel omel Zack Zukhairi yang I suka. Banyak lagi. Tapi disebabkan I ni pemalas Ya Rabbi. Nanti I buat Zack Zukhairi Part II okay.
Wait for it guys :)



Miss you Merong mahawangsa :'(

No comments: