The Unfulfilled Dreams.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful


Hai hai. Dah lama lah I tak update belog ni. Rindu dah. Hello hello. You olls rindu I kan? I tau. 
*ada sesiape nak baldi?*

Sebenarnya nak update pasal Lawatan pergi KL hari tu. Tapi malas tahap melampau habis. Malas sungguh. Sorry lah you olls. 

Kita bercerita satu hari satu hari okay.

-4 MAY 2011-
Hari tu takde apa yang menarik pun. Yang menarik bila balik tu haa. Hujan selebat lebat tidak. Den pun suko lah. Siapo tak konal den, orang paling suko main hujan ni haa. Berlari ke sana ke sini dalam hujan. Haihh, romantik sungguh.

Lepastu kan, I tunggu lah mak sampai pukul 6.50 macam tu lah. Dan guess what, kat situ ada CA :D. Aku pun gedik gedik menanya sekarang pukul berapa. Hambek kau Cak, mesti kau jeleous >..<
*Dan aku babai CA*

-5 dan 6 MAY 2011-
Oh, hari ni takde apa yang menarik pun. Cuma kawan kawan aku cakap, aku macam mayat hidup. Sebab aku langsing tak bermaya. Datang sekolah dengan termuntah-muntah. Tapi, thanks Farah Murni Syamirah. Aku nampak kau sangat caring kan aku :)

-7 MAY 2011-
Tak menarik jugak. Tapi masa balik aku pergi library. Pergi dengan Cak,Dyra dengan Ajib. Sampai sana, mana ada library tu macam kitorang punya.Lepas tu datang kawan Cak dua orang. Ajib balik sekolah sebab ada Majlis apa entah. Dan kawan Cak buat aku tutup buku dan gelak separuh mati. 

Till then :)


No comments: