Hello semua =3=

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful


Hello semua. Ar. Okay, agak macam lama gila lah kan aku tak update belog. Bukanlah I tak sayang dekat pembaca blog I yang I tau dua orang je tu kan. Ah,mana ada orang baca blog I ni =3=

Sebenarnya aku online je hari-hari. Aku dok baca belog orang. Belog aku? Aku anak tirikan kejap lah ye. Ini issue issue sekarang yang hampir dilupakan lah, tapi aku baru nak update. Hampir semua blog nak cerita pasal ni.



#1 First issue, AdindaEvans. Aku tak berhasil jumpa blog dia. Semua orang mesti tau lah dia ni kenapa. Even Harian Metro write about her.

#2 Second, pasal Makcik yang dok menghina Islam ni. Nauzubillah.

#3 aku rasa yang ni dah lama sangat dah. takpe, join sekaki ye dak? Maybe orang tak tau ni apa kan? Ni blog yang dok mengutuk orang pakai tudung tu lah. 

Kebanyakkan isu isu ni aku dapat dari belog Ersya. Meyh sini bagi credit banyak banyak sikit kat blog Ersya tu.

Aku suka baca blog dia, sebab dia ni berani gila mencarut. Tu buat aku suka baca. Ye, gedik. Foine. 

kbai :D

No comments: