Bagai Kelip-Kelip Terbang Malam.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful


Beberapa entry lalu, saya dah ceritakan yang pergi camping dekat Ulu Dengar tu kan? Itu baru Fasa satu. kali ini Fasa dua :D

Kali ni datang pagi-pagi, yang dulu tu datang malam sebelumnya. So, datang-datang mestilah ajar kawad macam biasa lah kan.



# Muka muka garang ajar kawad, macam tulah. ye, susah ajar budak budak kecik ni kawad. Tapi bila fikir-fikir balik, dulu masa aku tak pandai kawad, akak akak tu pun sakit hati jugak ajar aku.

Dan kali ni aku rasa :)

Then, ajar ikatan dan simpulan. lepastu lelaki buat gadget, perempuan? Wohoo. Masuk hutan dan mandi. yeah. haha.


Muka sebelum masuk hutan yang suci nak mati =='

Lepastu, waktu malam kitorang tak ada apa nak buat, so apa lagi. Dengan cikgu , sepuluh orang campur tolak bahagi, semuanya 11 orang jalan cari kedai makan. woah, best gilaa. 


Aku tahu makcik tu dengki dengan aku, pergi bagi Mee goreng pedas tahap buasir dekat aku *aku yang mintak ><


Dipersembahkan khemah kitorang yang sumpah besar dan luas. Bak kata diorang "Raje masuk pun ada ruang lagi" Okay foinneee =='

Dan esoknya, pagi2 macam biasa, ajar budak perempuan lah kawad. Kemudian tukar baju dan apa lagi, makaann time!!


Sambal belacan dekat sini sumpah sedap aku cakap kau. Tak percaya tanye lah diorang. okay, rindu Abang Belandung.

Dan kali ni aku join Bantu Mula, laa. yang anduh anduh tu.


Nama budak ni kitoang panggil die Lollipop. Susah sehh nama dia. haha.

Then, kitorang lah pulak ajar buat gadget. Budak lelaki pergi masuk hutan sana. Masa buat gadget tu, kemain belajar bahasa Mandarin. Berangan nak kahwin dengan Tan Jie Yang XD

Lepas buat gadget, apa lagi :D


Nah, muka paling seksi boleh di beri :D


#Saya boyfriend die, saya pemain bola ragbi :D

Dan malam terakhir..


Ni Cikgu Mas, cikgu Pontian. Best gila datang khemah kitorang join makan jajan :D


Dan aku rindu budak tu. Muhamad Danial Baharudin.

Ayat die yang aku ingat.

"Kite mesti menang demi Kak raje".

Okay fine, rindu sangat.

Bai :)


No comments: