Dah lama tak rasa macam ni.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Semua kenal mereka kan?

Saya bangga ada kakak-kakak macam mereka.

Dah lama tak ada orang buat saya macam ni. Saya fikir dah tak ada orang boleh buat, ternyata mereka berjaya.

Mereka buat saya ketawa tanpa henti like there's no tomorrow.

Pada detik itu, saya sedar, ketawa sahaja yang mampu hilangkan sedih,susah hati saya walaupun sebentar. Tapi siapa yang mampu buiat saya ketawa?

Hanya mereka mungkin :')


Kepada, Kak Mas, Kak Eija, Kak Fit, Kak Farah,

terima kasih, tanpa korang sedar mungkin, itu ketawa besar pertama Raje tahun ini :') 
terima kasih, sebab baling kasut Raje atas air-cond tu =='
terima kasih, sebab berjaya buat Kak Eija percaya seluar die koyak.
terima kasih sebab buat saya rasa bahawa

"DUNIA INI MASIH ADIL"


Dan kepada budak lelaki yang berusaha tolong ambil kasut saya atas air-cond tu, terima kasih. Dulu saya kutuk korang gila B-Boy, sekarang saya sedar, dengan teknik B-Boy korang tu selamatkan saya dari berkaki ayam ;')


Bai dunia, terima kasih sebab jaga perasaan orang lain. Assalamualaikum.

No comments: