#1 Contest Jom Shopping @ Ohsem Maniac

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Hai semua. Okay, tetiba bangun pagi bukak dashboard dan tengok lah belog Aziera kemain semua join giveaway. Aku tak nak kalah. Haha. Takde lah. 

Ni contest first yang aku baca terus tertarik. *ayat nak menang kan? hoho

Okay, terus kepada objektif utama ye kawan-kawan.

Syarat-syarat penyertaan :

1. Follow blog tuannya di sini.

2. Follow blogshop Ohsem Maniac

3. Like fanpage di Facebook

#INI BUKAN SYARAT :

kalau nak terus ke entry contest, pergi sini

#Sambung syarat balik :D

4.Buat satu entry bertajuk Contest Jom Shopping @ Ohsem Maniac

5. Tag 3 kawan.


#Contest from 14/8/2011-24/8/2011 (12 tengahari)


Semua mesti tunggu hadiahkan?


First prize :
Blytheye Grey Lens
Power 0

Second Prize:

Leopard Printed Pashmina
(boleh request colour if still available)

Third prize:

Pashmina Butterfly
(boleh request colour if available)

Tuan belog comel, titew nak menang boleh. *apahal desperate sangat kau?

Haaha, aku join saja-saja. tak terniat sebab aku tau aku tak menang #ayat mintak menang lagi =='

K, Sekian bai :)

No comments: