Como Un Rascacielo.

Assalamualaikum.

Semlam Kadet Remaja Sekolah Tinggi Kluang buat orientasi. Okay, aku dah tiga kali pergi orientasi. Memndangkan aku memang bru 3 thun dekat sekolah ni. Tapi kali ni aku rasa macam best gila. Sebb dulu man ada baling baling tepung. Sekarang baru ada.


Banyak lah benda kitorng buat dari pagi. Nyanyi nyanyi, denda budak, kawad bla bla bla. Tapi paling best, Explorace. Check point aku acam thrill je kan.


Mri adik-adik. Makan ais krim + sos tomato + sos tiram + kicap + lada hitam. Yeayyy, dap nyewww. Tapi budak budak tu makan acam chill je. Aku bau pun rasa nak muntah dah. 
Lepas makan, teka lah apa isi dalam tu. Tu yang kemain membisik bisik aku tu.


Yang ni kerja fasi dua orang tu membuli budak ni suruh menari lagu Nobody. Aku rasa Kak Iwa menari lebih kot dari budak tu.


Inilah budak budak yang jadik mangsa pembulian enam orang fasi tercomel seantero dunia.


Lepastu suruh budak carik gula dalam tepung. Tapi fasi fasi ni yang lebih main tepungnya tu. Chill lah kan. Sekali setahun kot. Bukan main lagi berapa paket tepung tu. Kalau baling air, boleh jadik cokodok aku kat situ.


Comel kan? Kan? Comel je aku jadik cokodok. *perasan,biarlah :p



I will miss this.

Never give up, never surrender :)

Much love ;)

No comments: