Saya lima belas tahun. Saya dah besar.

Assalamualaikum.

14 Januari 1997.

Uweekkk Uweekkkk. Lahir seorang puteri tetapi diberi nama Raja Fairuz Shafizah Binti Raja Mohamad Aznan oleh sorang ibu yang sangat penyayang. Mum's first impression "Cantik anak mak ni". Okay, tak dengar pun aku tau :3

14 Januari 2012.

Ma, your last child, your last daughter. Is on her way to PMR. I'm already fifteen. 
Ma, thanks for jaga and love me for more that fifteen years. You grew up 5 children with a lot of patience. And I don't know if I can ever jaga you when you're old. I hope I can ma. 

"For how much you love me, I love you more". -Ma.

Ma, I love you. Sekarang anak mak dah besar panjang. Dah tahu jaga diri. InsyaAllah.


Nah, tngok muka matang ni.


Untunglahh ada boyfriend :D

Okay, firstly, terima kasih Amira Kassimn dan Noornabilah Zainodin sebab belanja makan Pizza on my birthday. Makasihhh.
Second terima kasih, kepada Hazieqah Hamrizal dan Fyda sebab bagi pashmina tu. Cun.
Then, makasih Kak Bokne sebab bagi jam Hello Kitty boleh pusing pusing siap ada lampu serta bunyi tu.
Terima kasih Abe Moso sebab belikan. Thanksss :D

And,tahun ni. Aku nak nangis bila tengah malam Hzqh, Kk Palin call nyanyi. Okay,terharu. Lagi suara sanshain nyanyi, ohmaii. Suara Kak Mas buat aku nak menangis kot. So sweetttt. 

k,this is not the best bithday.But thanks a lot for making my day.

Much love :)

No comments: