Here It Is

Hell-you !!


Tajuk hari ini adalah "Love Story" ya murid murid. Siapa yang tak tahu pasal tu?, tunjuk peace sambil tersenyum nampak gigi ? Haaa awak kat belakag tu. Tak tahu apa ya ? Cikgu syorkan kamu kawan dengan Flinstone :)

Ramai orang ade Love Story mereka sendiri. But anda anda cuba fikir, kalaw mereka membuku dan meriwayatkan Love Story mereka dengan penuh semangat percintaan. Tapi, kisah mereka berakhir dengan pengakhiran yang tragis tahap ayam nak bertelur? Buang masa bukan?aar. So, ada tak perlu buang masa meriwayatkan semua benda haram jadah ni. Haah :)


Relationship Status:
Divorced


See! Divorced right? Haha :D Saya suka hidup macam ni. HAha. Saya dah menjanda 4 kali? Woaah. Betul, 4 kali daahh. Aku rasa nk tulis lirik lagu !! grr.

Takku sangka takku duga,
perpisahan yang akan melanda,
dah ku cuba pertahankan,
namun dirimu pergi jua.
Cintamu bagaikan rembulan,
yang hadirbila malam menjelang,
kau hilang bila siang mendatang,
begitulah cintamu oh sayang.

Lalala~tkde motif tulis lagu tu.



Kini, hidup aku jauh lebih bermakna dan gembira tanpa orang2 annoying di sisi aku :)

No comments: