Elmo's World :)

Hell-o

Jangan tenung aku macam tu la.

Wei, kaw nampak tak binatang merah comel gile nak mati tu? Wei, benda alah tu buat aku rasa 'kaw-pahal-comel-sangat-dan-berwarna-merah-hot-hot-gitu-haa?' haha. Aku addicted gile lar sebab ade orang kan introduced kat aku supaya beramah mesra dengan Elmo ni. Sumpah gua tak tahan der dengan kecomelan Elmo. Aku pun ade satu patung hadiah daripada MrElmo ni la. Dan aku suka tengok Elmo's World !


Post I merepek ye tuan-puan. Sila tekan X jika menyampah bace.

Malam tadi kan, I kan, kaan. Haha. I keluar dengan akak-akak I tersayang ni ha. Plan pergi karaoke je. Ajak la anak Cikgu Raja Rohani tu. Tapi mak die ikot sekali lar derr. Sampai-sampai K Mall, memang tak karok,langsung tak. Makcik I tu ajak kami maan Secret Recipe lar wei. (kaw jakun tak pernah makan eh?) -Ceht,tu dah kali ke 6 gua makn situ beb. Tapi malam tu gua makan menu yang I tak pernah try, Mozarella Baked Fish, Oreo Milkshake and Cheese Cake.

Kalaw "abang" I tau I makan benda tu semua, mati I.


pffftt~
berhenti tanye aku soalan yang menyakitkan hati di formspring ye sayang.

No comments: