Memang tak. Langsung tak.




knape ko suke amek laki org?

kenapa kaw sebok hal orang?

pfffttt : bile mase aku amek laki org? woi, aku baru 13 taon lar wei, belum boleh kawen lai. aku nk kawen, tapi mak aku tk bagi !!

*kau terus depan tu ade hell, diorg jemput kaw masuk :)


kaw tak rase kaw kurang ajar ke ha? ayat kaw buat iman aku tergugat derr. kalaw kaw nk menyemak kt formspring aku yg baru buat tu? derr.kalaw tujuan kaw nk saketkan hati aku. pergi mampos lar wei.

mulut guaa nak keluarkn kata-kata kesat ni. Kaw saba dan tahan yaw. Kalaw tngan kaw dah gatal nak menaip-untuk-mengutuk-orang-umpama-bitch-murahan, kaw tulis lar kat diary ke hape ke. Lantak lar. Yang kaw perangai macam-penoreh-getah-yang-menyesali-perbuatan-tidak mendengar-kata-kata-ibunya-di-kala-kecil-dan-sedang-menanggung-isteri-yang-sedang-sarat-dengan-duit-hanya-sedikit-cuma.

kalaw dulu aku selalu cakap gini "lu balik rumah, lu masuk jamban,lu cebok muka lu, macam taik lu taw". Sekarang aku nak cakap benda alah tu dekat kaw lar lahabaw !

No comments: