Sweet Dream :)

Heyy-yah !


Hey friends ~ Guess what. I got the most beautiful gorgeous nightmare lastnight.Haha :D Aku mimpi aku nikah, kawin semua segala. ==, Yaw. aku rasa tak nak bangun lar wei. Aku masih ingat apa yang "pengantin lelaki" tu cakap. "I can see that we really need each other very much. Marry me and be my wife dear". Kaw tak nak aku mimpi sambil senyum-senyum pulak kan. Ini memang gile punye effect aku tak sabar nak kawin ni. Haha :)

Dan kisah cinta aku sangat tragis. Aku bercinta dengan seorang lelaki bernama Haris (bukan nama sebenar). Kami melalui percintaan yang manis dan percintaan kami digelar Hikayat 1001 Malam. Tapi aku terpaksa ikut pilihan ibu bapa dan bernikah dengan lelaki bernama Naim (juga bukan nama sebenar). Tapi perkawinan kami bahagia. Sampai lar aku mengandung anak kedua. Naim, meninggal dunia.

Kehidupan aku jadi tak kena. Lalu, Haris datang menuntut cinta kembali. Dan kami pula berkahwin. Dan mimpi aku berakhir dengannn.... Cuba teka lar. Hahha. Aku malu lar nak cakap. Sebab aku mipi aku bersalin. Dan anak aku iaallllaaaahhh........ Elmo ! weee. Kaw tak nak macam aku terus bangun ke ha? Haha.



Comel kan baby aku ni tunggu aku lama-lama sian die. Haha :D


And he trying to play CAK-CAk dengan aku. Gile punye. Bhaha :D Okey, Elmo mau tidur lar makcik makcik cocet semua. Byeoo~



pffft : muka "pengantin lelaki" tu aku sngat kenal. Orang yang pernah aku sakiti!

No comments: