So What?


Hell-o


Hari ni murid-murid, mari kita mulakan entry dengan muka Super Junior. Dey, pernah aku cakap aku suka mamat Korea? Aku "geli lar macha tengok diorang. Haha. Tak gagah langsung. Haha. Kaw nak cakap aku tak up-to-date lar ha sebab tak suka mamat-mamat korea yang very-the-jambu-dan-lemah ni ke?

Anda silap la kawan. Kaw nak cakap macam tu jangan cakap dengan aku. Aku tak pernah nak meminati lelaki yang tidak gagah! Yang takde muscle berketul-ketul tu. Haha. Muka orang korea kan, sangat la macam "kami-putih-kami-comel-tengoklah-kami-dan-kami-sangat-awwww" Haha :D Kepada penggemar mamat korea, kutuk lar I, makin banyak pahala I. Haha :) Sory la. Hanya orang ini je yang betakhta di hati I.



Kita scroll banyak sikit ye..
...
...
...
...
...
...


Jangan pandang I gitu la. I malu.


Kaw tengok tu, Jacob! kaw tak rasa dia lelaki paling gagah ke? Haha. Nyahh !Iman I tergugat tengok dia lar. Die ade muscle berketul-ketul. Kaw tengok mate die, tengok lar!Yaw, terpikat. Awwww~ Jacobb !! I loveyou~



pffftt. Nina akan menukar kan belog I yang macam hape ni. thanks nina :)

No comments: