I'm cool :)

Hell-o : (



Nampak tak bende kuning sebesar alam tu? Nampak la. Nampak la. Derrr. Memang gua tak sedih langsung bile satu dunia suka aku mati derr. Memang tak langsung. Sikit pun tak.
Hey kawan, aku taw diri aku siapa la. Aku budak gemok-hitam-tak-cantik yang selalu dihina oleh kawan-kawan dan disuruh mati cepat ! Mulut kaw macam @$%&*@ la wei.

Apa perasaan anda ye murid-murid bile rakan anda membuat seperti berikut : Dengan muka WATAFAK berkata "Raje, kecik-kecik taknak mati dah besar menyusahkan orang" dan dengan selamba pergi dengan meninggalkan kesan tapak kakinye. Wei kawan. Aku taw kaw taw kaw siapa. Setiap kali kaw cakap macam tu, aku nangis diam-diam sorang-sorg taw tak?
Kalaw kaw perasan, lepas kaw cakap, aku akan pergi toilet. Aku lepaskan kesedihan aku la wei.


Back to the mood.
Hell you Bloody Hell, aku dah agak dah. Kau mesti acspect aku kesedihan lepas "putus" dengan kaw kan? Sebab aku mintak putus lepas aku taw kaw mntak couple dngn perempuan lain kan? Hey lahabau ! Sikit pun aku tak sedih la. Kaw tanya la cerita apa yang aku cerita kat Lembaga Ketapang tu. Haha. K-rol la. Tanye la tanye la.

Aku putus dengan kaw, dengan bahagia dan bangganya.




pffftt: Rasa sayang saya pada "pengantin lelaki" tu tak pernah kurang.

No comments: