I'm better

Hell- o :'(


Beberapa hari ni mood aku tak beberapa baik la. Kenapa? Fahamla. Tolong la faham perasaan di khianati kawan sendiri. Tolong? Memang langsung tak menarik perasaan tu kan. Dan lebih menambah ke-hot-an ini bila kawan tu muka bapak kepala hotak die "innocent" gile. Mascam tak pernah buat dosa la siodd.

Hey, believe me! There's too much idiot yang dah terpengaruh dengan muka "baik" kaw tu kawan. even your adopted sister cannot believe and didn't ascpect that you could done all these things. You're so .. urr. I can't.


And because of you, girl. My tears..
Jatuh.
jatuh.
dan jatuh lagi.


I tired to face those nonsense It just breaking my heart. Kaw dengan muka baik kaw boleh pergi H***. Muka kaw, percaya lah. Baik gile. Macam tak pernah buat dosa la. Tapi, kaw punye lidah macam keling. Putar belit sesuka hati. Aku tak sangka kaw sanggup cerita depan akak tu sambil menangis kan. Dan kaw menyebabkan aku kena BABI 13 kali atas kesalahan kaw? Hey bodoh. urrgh. Kan aku dah lepas. Kaw memang menyakitkan hati la.

Kaw percaya cakap aku, lepas orang taw apa yang kaw buat ni. Semua dah tak percaya kaw dan cerita-cerita bohong kaw lagi.Kaw jangan perasan kaw hot bile orang mintak number kaw. Tapi kaw kena sedar, mereka mintak number kaw, sebab mereka nampak kaw ni BODOH dan boleh dipermainkan!

No comments: