Heyloooo :OOOO


Woot woot =3= tadi kan nyahh . Aku date dengan Tirah gemok ni haa. Eh, alasan aku tu alasan paling munasabah babe!Kalaw bas tak datang dari pukul 11.50 sampai 12.40, tak ke betul pakcik tu cirit birit, tak pun bini die ontheway nak bersalin. hantar naik bas. COOL gile!

Dan kesannye, aku datang lambat. Turun bas, jalan sorang-sorang-terkedek-kedek-ibarat-Miss-Universe-pergi-ke-Kluang-Mall dan berjalan menuju ke Song Box. Eh, jumpe abang Perot la! HAHA :D Peace je.Dan teruskan jumpe Tirah tersayang =____= ni haa.

Dan aku masuk je BILIK 2 Song Box tersebut, tak nak terkezuut pule bila aku tengok mase karok nye 02:34:-saat tak ingat.Aduh, dekat 3 jam babe aku menserakkan suara aku yang dah mcm hape. Ade 1 lagu aku pergi jerit. Memang tak pandang sesame sendiri pun minah 2 org tu.

Haha. dan selepas hampir 3 jam mengarok. ==' kitorang nak makan babe, but teman la Mak Bedah ni pergi cucuk dulu. Wei Bank Islam, kaw tak bagi mesin tu makan ke wei ? Sampai lapa sangat nak telan telan kad org. Budus, so dgn megahnye kami berjalan ke Bank Islam ...

=__________________=

Dan akhirnye, kami makan KFC je :O sambil bergaduh gaduh comel, berguraw senda comel. Awww~ dan lastly, kami pun membuat PHOTOSHOOT yang menyebabkan aku ketinggalan bas biru tu babe! Mane ade lame gua tunggu.

Ni la hasil yang tak seberapa yg mebuatkan pakcik bas yg cirit tu tinggalkan aku T.T












Fyi, Tirah, kaw belanje jela gamba yg dicuci dengan DOWNY 4X tu haa. Kaw kan cantik.Takpun kaw mintak Liza je duit rm1.50 tu.HOIHOI.
Faiz,marah saye reda sikit.

No comments: