WTH boy ?

Hello :'(




Comel tak bende yang aku jumpa dekat google ni haa? Yes, be my penguin.

Back to the mood:
Kaw nampak aku punye tittle post yang serupa HELL tu? Yah, aku sakit hati dengan mamat yang pernah ku anggap BESTFRIEND dulu. Wei, dulu die tempat aku luahkan perasaan kalaw aku sedih kot =________= Sekarang? Gadoh nak mati.

Hey, aku tak pernah la keluarkan perkataan WATDEHELL pada insan bernama lelaki! Dan die orang pertama yang aku maki menggunakan perkataan tu.

Aku dah pandai maki lelaki? MAJUUU :D

Yeah, kaw perlu ke suruh buah hati pengarang jantung hell kaw tu mesej aku dan menggunakan ayat sayab awak membuatkan aku rase nak muntah atas katil malam tu jugak. Wei, girlfriend kaw buat aku SPEAKING tengah malam buta babe! Thanks a lot.

Dan aku dah lama nak ckp benda ni.
WHATTHEFUCK man kaw nak cakap aku bangang !


Pergi hell, diorangjemput. :))

No comments: