Ikaw Ang Aking Mundo.

Teka la maksud tajuk entry I ni.

Oh myy, Congrats Harimau Malaya. Oh abang Fahmi ku, sesungguhnya lompatan kaw memukaw!!!

Sebenarnye, setiap kali tengok bola. Aku akan terpikat dekat GoalKeeper nye ^_~ Dulu I minat keeper kelantan : Helmi Heliza kot namanya. I pun minat dekat Abang Sani Tocit tu. Comel. Aww~

MAri kite lihat.

..
..



Oh, boleh tak aku nk ckp mcm tu dekat Abg Fahmi? Nak jugak tak kire! Kan aku pernah cakap. Aku tak suka mamat korea ni. Lembik. Tapi muke die ni muke mcm mix chinese-korean tapi bermuscle! Oh itu yg buat aku jatuh tangga malam tadi (!)

Dan aku mimpi die (!) ^_^ Kenapa la akak aku gatal kejut aku pagi tadi.



Oh gambar ni buat aku terkentut kejap. Oh tidak, dia ada bakal Isteri? Oh nooo !!!! Abang Fahmi, sanggup buat Fyi macam ni (!)


Actually tempat makan tu sangat romantic. Ade kereta kuning tu yg tertulis FULLHOUSE. Oh myy, Abang Fahmi dear take me to have a dinner with you sayang !! *Aww. gedik bodoh!
Oh takpe, saya sanggup jadi isteri kedua ^_^

No comments: