I am Form 2 student !

Ching Ching,

Oh percaya atau tidak? Saya lah satu-satunya perempuan cantik yg tak buat entry pasal 2011. Ouh. I loikkeee. Sebab I malas la sayang :D


Jadi mari kita cerita pasal pendaftaran pagi tadi.

Bende-bende yang agak HELL
-tudung gua labuh gile babe. Ustazah ^_^
-Ouh gua naik kelas, itu dikira hell.
-Sebab gua tak suka la (!)
-Gua kena balik naik bas.
-Mane ade penat derrr =,=
-Gua jadi penolong kelas (!) Chingching.



Ouh, Fyi tak pasti Fyi boleh masuk dengan budak-budak 2RK2 ni. *Eh, kaw nk bangga mcm masuk kelas first pahal?* Duhh, bukan Fyi nak bangga, padahal kat sekolah td Fyi asek je pandang kelas lame. Yes,rindu sangat.

Mesti semua nak cakap, "kaw dah naik kelas, tak yah la belagak low profile konon". Oh Fyi memang tak la! Act bangga (!) Winkwink ^_~ Takde lah. Saye baik.

Dekat skolah Fyi berbual dengan Haqqam je.Fyi tak ada kawan. Dan benda yg best is.....


I got new friend! Chingching. HAZIQAH. Eh, awak boleh masuk dgn geng kami la. Eh, die cantik, dan membuat tak ada orang pandang kami =,= dah la, i hate new year. sebab kalaw boleh nak pergi tadika comel-comel balik . :'(


Abang, memang best la kan kalaw ckp adik ni AM punye depan kawan-kawan anda :P
Eh, wallpaper hp aku gamba AM? Awww.

No comments: