You Make Me Love You :D

HyeHye :)


*Abaikan muka tahan berak budak tu :P

Fyi tengok blog semua orang ada entry pasal boyfriend. Ngehh. Setiap kali baca, muke Fyi :

=_____________________="

Kaw sorang ade boyfriend,

Dalam dunia ni kaw je ade.

Eden memang takdo.

Ekaw jo ado.

Dan hakikatnya, memang den takdo =____=


Eh, kalaw aku cerita kisah cinta aku kaw tak percaya la babe! Ngeehh, aku dah malas nak kenang semua peristiwa bersejarah yg boleh masuk MUZIUM dekat CityVille tu dah. Biar I simpan bawah bantal biar boleh masuk mimpi. Haaa :D


Lepastu, kalaw bukak je FB, den tengok ni haa.Semua nak in a relationship ajoo. Eden ni? Main lotak jo in a relationship. Sorang sorang. Syok sendiri.

Tak ade yang sudi in a relationship dengan iTew lAa wAkk :'(


~tirah! Aku terasa :'D
~Aku jatuh hati dengan abang tu! *jatuh tergolek lagi (!)

~Aku tak akan lupa kaw kejut aku bangun sahur, kejut ak pukul 3 pagi dan cakap, "dah tido syg?"

No comments: