Always you!

Hey :D


Okey, mari anak-anak. Kita belajar cara berlari ke tandas untuk muntah ya!

Okey, first time aku muntah dekat sekolah. Bagi ibu-ibu mengandung. Jangan baca post ni weiii.Semalam wa tak datang sebab wa demam. Hari ni wa datang sekolah dengan penuh semangat dan iltizamnya untuk belajar apa yang tertinggal semalam.

:)

Nampak tak muka suci baik gile tu? Hihi. Dan hari ini seperti damn apabila

"Seperti biasa, sy akan minum susu segar semasa rehat. Tapi hari ni susu tu buat sy loya dan badan sy seram sejuk. Sy rasa bukan salah susu itu yaw. Sebab sy memang sudahpun demam kembali. Bila naik atas, mintak cikgu minyak angin. Dan sy ponggg. lari dan lari dan lari ke tandas. Sampai di sana sy muntah. "

Geli tak geli tak? HOHO :D Okey, kesimpulannya aku demam di sekolah dan degil tak nak balik rumah. Wei, cuba teka I nampak apa?? ^_^

I nampak LL tengah makan dengan lahapnya di kantin sekolah dan membuatkan aku tak nak balik woooo !!
Lahap bermaksud : comelnyaa! <3
Oink oink. Okey, aku gedik wei, aku gedik. Dan aku suka aku gedik.

       Mari kita jadi ayam kampung ye malam ni ^____^


Tirah, aku tak suka laa!
LL = Laling 

No comments: