Who do you think you are?

Hey :D

Cool tak tajuk entry ni? Haha :D

Okey okey, firstly, HAPPY CHINESE NEW YEAR :) Kau nampak tak muka gembira aku nak cuti sekolah ni? Ohh, you won't ! Dulu favourite aku sememangnya cuit sekolah, gua cakap pon dulu kan. Tapi sekarang lain babe. Gua dah ikhlas datang sekolah. Cuba anda bayangkan nasib sy kalau tak pergi sekolah?

-Basuh baju? Ohmyy !!
-Masak? Takpe, okey lagi sebab aku suka.
-Basuh pinggan? =______=
-Kemas rumah? Waaaaaa!!! :O

Dan yang paling aku benci bila duduk kat rumah ialaahhh..
Drum rollinggggggg...

KEMAS BILIK !!!!

Seperi biasa, bila dengar KEMAS BILIK, shake kan butt anda dan sebut Oh yeaahh !! Mari ramai-ramai buat party Butt Shaking. haha :D Okey, 1 single reason why I tak suka kemas bilik. Sebab, ia mengambil masa 40 hari 40 malam !! Okey, bila aku nak online? Bila nak solat? Bila nak berangan? Bila nak tidoorrrr!!!

Bilik gua tu, korang bayangkan macam sangkar hamster yang ditunggang terbalikkan. Wei, kalau aku sumbat lembu dalam bilik aku, nak cari balik pongg tak jumpa wei !!


Okey, sebenarnya I tak suka cuti sebab..

Macam mana nak tengok rambut mahal Goku tu :D
Macam mana nak jadi stalker sejati kepada Mr LL? ;D

Ohmyyy, susah la macam ni. Haha :D Eh, tadi I nampak Goku lebih dari 10 minit. Hari dalam sejarah!! Lebih dari 10 minit. Gile woo ! Gua sempat berangan gua atas pelamin dengan dia siap ! Oh, aku tipu tipuu jee ^_^

Awak, awak ensem laa. ahaaa :D Gedik nak mati. Dan hari ni pongg aku nampak Mr LL berbanyak kali gila. Dekat, jauh semua laa. Ohmyyy . I'm lovin' it ;D


The picture of the day!!
Aku mana pernah terlepas abang muscle ketul ketul gini. Ouh, Love you Shahid Kapoor :D

No comments: