Don't hate me coz I'm beautiful.

Hye!!


Hari ni kan, itew tak g sekolah. Itew demam. Itew sjuk sangat :'(


Gedik bapak! Okey, walaupun demam, gua tabah babe.Semalam gua demam petang-petang. Mana ada gua nangis sorang-sorang kat rumah wei.Nak call ibu, macam biasa, tak ada kredit. Haha :D So, aku layan jelaa online sambil layan pakcik tu.

Eh pakcik. Makcik tak faham maksud mesej tu laa! Tolong la bgtau. Please :')


Okey okey, semalam. Lepas ibu balik kerja.Aku terus mengadu.Ibu bawak pergi hospital sebab aku dah mula muntah-muntah.Sampai hospital, mana ada ramai wei! Sampai baik demam aku kat sana. Sampai turn aku, aku dah normal. Dah tak demam.

=,=

Lagi-lagi aku boleh pulak nampak Ependi dekat hospital.Dah la aku pakai je baju tidur aku tuhh. Dengan seluar tido, sarung sweater, gile sweet muka aku untuk tatapan umum! Mana ada malu. Takde, blushing je ^_^

Dan seperti biasa, doktor akan beri Panadol :D Ohmyy. Rumah aku dah ada sekotak dah.Lepastu aku tak dapat MC babe. Baru nak ponteng sekolah. Haha. Tapi bila balik rumah, makan ubat segala, aku tidur.Dalam pukul 3 aku terjaga. Mana ada badan aku macam dlm oven babe. Panas dan sejuk nak mati !

So, aku tak pergi sekolah juga laa :D

Dan aku boring nak mati duduk rumah. ^_^


Eh, Eh, picture of the day!!


Memang sengaja aku conteng gitu-gituu. Biar tak ada orang tau aku simpan gambar siapa tu haa. Gambar yang buat aku jatuh hati :D

No comments: