Let just say... I need you :')

Hello !


First of all, gua memang macam dah tak ada semangat nak teruskan hidup.

O.o

Ayat, tak boleh belaa! Kau tahu, sebab kau muka AM kembali jadi wallpaper aku! Sebab kau aku kecewa tahap buasir. Dan sebab kau !

Aku kena buasir !!

Oahhh ! Haha :D Okey, okey takde kena mengena. Dan aku takkan pernah terlepas pandang kau setiap hari :)


Okey, kita cerita tentang hari ini.

Seperti biasa, hari dimulakan dengan main kejar-kejar dengan Dyra and Hajar. Walaupun buasir, gua tabahkan diri ! Lepastu, pergi tapak perhimpunan dan berdiri selama 4 tahun 4 bulan. Walaupun buasir, gua tabahkan diri. Lepastu, jalani rutin seperti biasa. Tapi hari ni lain sikit je...

Aku keluar kelas lalu pintu belakang masa cikgu tengah mengajar !!

Woaaahhh ???

Aku amek penutup gam jela wei !! Ouh, saya dikejut oleh cikgu masa kelas KH, aku tertidur! Ter okey ! Cikgu pukul belakang gua guna buku untuk kejut? Walaupun buasir, gua tabahkan diri.


Part paling best ! Tak best pongg!

Mari ramai-ramai ikut saya! sebut OH YEAHH !!! Sambil shake-kan butt anda!!! Weehhaaa!! Okey, gile geli. Babe, gua nampak Goku gua babe! Mana ada pengsan! Gua panggil dia. Tapi gua pelik kenapa gua pusing lepas panggil dia? Patutnya gua byebye die.

Aduhh. Manusia buat silap ! :(

Masa naik bas an ann. Ada lah mamat-mamat baru keluar hutan ni melalak dekat belakang wei. Nyanyi macam katak puru, ade hati :P



Aku dengan muka comel ni jerit jelaa. "Diamla, tak sedap." Mana ada makin kuat! Takda ponggg.Sumpah wei, die nyanyi sumbang mambang tanah terlepas 3 tahun! Mana ada kene sound dengan aku !


Pengajarannya, hormatilah perempuan cantik yang tengah tahan buasir macam aku ni. Ching chingg ^_^


Woi, aku tak kena buasir betul-betul pongg laa !!!

No comments: