Oh i love it !

Chingching ^_^

Hai kawan-kawan. Hari ini ialah hari pertama saya bersekolah. Ececeh, kaw dah tua laa. Hari pertama saya bersekolah sebagai murid tingkatan 2. What? Aku dah tua? Oh yeah! Boleh kawin O.o

AM, jom kawin !

Okey, hari ni hari saya dimulakan dengan.. datang sekolah seawal 6:35 pagi. Aku tau, ada yg lebih awal kan. Wooo wooo, datang-datang, sampai-sampai je tingkat-tingkat atas tu. Masuk-masuk je kelas-kelas aku, dan letak laahh beg.

Soalan: berapa banyak perkataan berganda? ^_^

Eh, tidaak, yg hendak cuba disampaikan ialah, I nampak AM sebaik saja keluar dari kelas, dan saya hanya mampu act like.



OMG. Ada rezeki pagi-pagi buta? Memang rezeki. Dan aku melihat AM non-stop sampai la die masuk ke ********. Tak perlu ckp laa. Malu je.

Dan muka Dyra, muka Dyra tak nak macam


*kak ateiqah, kite amek gambar ni taw.

Haaa. Muka dia memang tak macam tu punlah. Langsung tak. Sangatannoying. Dan aku pun tak tau kenapa hormon aku beraktif dengan pantas pagi-pagi lagi. Aku lari-lari sana sini kat tingkat 3 tu. Siap berhenti kejap betulkan tali kasut. Ye, itu penting ye anak-anak. Nanti jatuh tau.

Lepastu pergi perhimpunan. Nampak Tirah, die nk beratur dengan aku? Kaw tak cukup la. Hikhik ^-^ Eh, memang tak beratur sejam pun kan. Sampai gua buat gelek inul kat belakang tu. Aduhhh.

Lepastu masuk kelas, kerja rumah dah belambak. Bila dah berlambak means...

Ciao! Nak buat homwork. ChingChing ^_^

No comments: