Wow wow wow?

Hello :D

Wahai rakan-rakan? Raje rase Raje nak buat busines online la. Ni pun atas cadangan akak I laa. I nak jual perfume Victoria's Secret. Perfume ni imported. Tiada di Malaysia! Flying from US. Interest? Respond me please. Kalau jadi, nanti Raje upload gamba dan buat stick mode. Chinggg ^_^




Today's lesson !

Ok anak murid, semua bukak buku Sejarah muka surat 7, kita akan belajar cara-cara Francis Light dapatkan Pulau Pinang. Sementara saya tulis nota di depan, awak TIDOR !


Oh? =________=


Itu lah yang aku dengar bila cikgu masuk dalam kelas tadi. So, saye tidor la. Tanye la rakan terdekat, mane ade yang akan cakap " Eh, Raje tak tidor la hari ni!!!" Tak akan ada nyee..


Ohmai ! O.O

Tak pernah sehari pun aku tak nampak dia die kat sekolah. Pagi tadi datang, tak nampak pule die jalan, dah macam.....tak ada harapan laa...Eh, hari ni laa aku nampak die banyak kali! Masa perhimpunan. Masa dalam kelas KH. Muke gua tengah tahan berak di sebalik tahan ngantuk ni., eh boleh lalu pulee.

Awak ni, buat iteeww malu jewrp ^_^*


Eh, tadikan, budak budak form 1 dah masuk kelas diorang tau. Gua macam nak gelak dengan Haqqam babe! sebab..

Eh, kelas 1 Era?
Wei, tu kelas 1 Era 1!
Cuba kaw jalan depan sikit, mana tau ade 1 Siti Nurhaliza ke.
Eh, 1 datuk K pun ade!
Apa barang! Gua jumpa 1 Girls Generation!



Ok, faham apa kami cuba sampaikan? Kenapa ada kelas ERA? Bukannye tak suke, tapi jelous! Masa gua dulu takde babe! Kalau ade, dah lame gua nak masuk main masak-masak segala! Gile best bro :OOO




Oh, aku berjaya habiskan air sebanyak 2 litre yg aku bawak tu ^_^

No comments: