Bila aku ada adik..

H-e-l-l-o




Okey, sekarang ni ada sedare aku yang berumur 2 bulan duduk rumah aku, parents dia nak pergi kerja. Ibu aku cuti sekolah, dia boleh la tolong jaga kan. Dan budak itu semput. Ala ciannya. Tapikan, bonda I ni, asyik je lah jaga budak tu sorang. Sedih I tau.

:(

Ibu.

:(

HAHA. Nampak tak kegedikkan aku tu? Dah besaw gabak ni nak lagi dengan ibu. Apa salahnya kan ^^, Tapi hari tu masa aku demam tu pun. Ibu just cakap "Makan nasi, lepastu makan ubat. Lepastu tidur, rehat" Itu dah dikira caring la. Tapi sambil cakap, pandang baby tu.

"Ohmyy, aku jeles dengan baby tu??"


Dan disebabkan bende tu, aku mula fikir. Apa jadi bila aku ada adik? Setelah lebih 14 tahun aku memegang takhta "adik" tu. Setelah lebih 14 tahun aku jadi anak bongsu. Apa akan jadi??

  • Dah semestinya aku takkan lepaskan title "adik" tu. Biarlah adik aku dipanggil "baby" ke. Princess ke. Aku sanggup :)
  • Habislah aku, kalau nampak hantu ke, macam mana aku nak tidur dengan mak aku ?? OhTIDAKKK !!
  • Macam mana nak pergi sekolah aku nak kiss kiss dengan mak aku? Dah tak cool la wei =,=
  • Nanti macam mana aku nak mengedeng-ngedeng dengan abah aku kalau takde duit ni? Aduhh
Sekarang anda nampak bertapa kroniknya saya bila ada adik. Ohmyy. Saya tak nak adik. Ibu, tak nak adik bu, Abah, boleh kan ^^



I look at him as friend, then I realized I loved him :')


No comments: