Sometimes the memories are worth the pain.

H-e-l-l-o



Nothing else I can say, but I miss you.


Wahai rakan-rakan, hari ini, mari kita tacing-tacing taik kucin T_T ye! Okey okey. Sebelum tu, mari kita lihat...

HUJANNNN !!! O.O

BANJIR !!!!!!! O.O

Oh myy, kesian gila dekat orang-orang dekat Kampung Melayu tu. Air dah sampai parat =,= aku tak tau. Hihi. Rumah boyfriend akak aku, Aigoo -,- kalau boleh hanyut dah lama dah dia bersantai di atas air. haha :D Kesian tau, next week nak buat wedding, dah jadi banjir. Barang kawin semua letak mana?? Oh myyy !!
Kalau aku, dah menangis la tak dapat kawin

^^

Dan seperti biasa, hujan sepanjang hari. Nasib baik kawasan perumahan aku ni jenis tinggi. Tak pernah pulak banjir. Dan anda percaya tak hujan-hujan saya sidai baju? HAHA :D
Percayalah, memang pongg. Sidai dekat ampai jiran sebelah, sebab ampai dia ada awning. Dan dari rumah ke rumah sebelah tu, ada jea bumbung. Saje aku tak nak lalu ^^

Dan effectnya ye kawan-kawan. Saya demam !!

:O

Raje demam??

:O

Raje yang comel tu demam ???

:O

Hikhik.Bila I demam, semakin comel lah youu. Aww~ gedik kau bongok !! HAHA :D Okey, bila dah demam hujan-hujan, aku tak lalu nak makan lah woo. Si Dyra ni pulak cakap dia makan 3 pinggan laa. Aku? Tengah hari, pagi aku tak makan langsung. Petang makan jemput jemput je. Tu pun sebab mak haku ni haa suruh goreng T^T
Lepastu malam, hambek kau, macam orang tak pernah jumpa makanan.Apa yang ada kat dapur, semua aku sapu. Tapi semua yang aku makan, TASTELESS?? Yes, sebab gua selsema wei. Sensory organ tak berfungsi ^^



I wish I saved all the tears I cried for you so I could fucking drown you in them.

Ganas tak ganas aku? "Fucking drown in them" Woiyoo. Aku rasa aku bertambah comel.

=_____________=


Eh, Kak Mass, thanks a lot. Awak comel ^^
Saya kuat, saya tabah,saya ada six packs.

:O

Percayalah aku ada six packs.

:P

Tapi dalam bentuk lemak lah.

^___________^



Kau tak perlu cakap sorry lagi.

No comments: