Contest Gambar Paling Comel.

HoiyaaHoiyaa :D

Okay, agak lama ye anak-anak saya tak meng-contest ni. Tapi rasanya nak kembali balik hobby penuhkan entry dengan contest. Sekarang ni bukan main lagi banyak contst nya. Kali ni I kena tag dengan Kak Ponty ni haa. Thank youu ;D



Disebabkan saya malas tahap hanjeng, sy pongg copy jelaa Kak Ponty ni punya Sarat Sarat ye.

  1. Tulis 1 entry pasal contest nih. hantar 1 jeh gambar. jangan korang gedik nak hantar 10 gambar pulak. HAHA. dalam gambar tuh minima seorang and maximum tiga orang. yang penting, dalam gambar tuh semua mesti buat mimik muka yang comel tahap gaban biar juri tengok sampai pengsan 14 hari. okay. tuh tokok tambah jeh. contohnye buat macam muka penganjur contest nih seperti dalam banner di atas.
  2. Letak gambar Niza iaitu, penganjur dalam entry dengan sidebar. jangan lupe link kan sekali.
  3. Follow blog Niza.
  4. Tag 3 orang kawan.
  5. Dah siap boleh hantar comment kat entry ini.
  6. Tarikh tutup 19/02/2011

Dan seperti biasa, hadiah misteri ^^
Wee, aku suka hadiah misteri. "Suka" sangat.

Korang macam tak kenal Raje kan. Siapa kenal Raje mesti tahu, Raje ni comel. Hihi. Maluu I. Even gambar macam ass, Raje tetap comel kan kann. Sebab Raje sentiasa comel. Awww~ Okey, gedik aku terlebih.

Pada mulanya aku nak taruhkan gambar ni.

Comel tak itew? Tapi bila aku baca syarat dia kena buat mimik muka kejadah tu, aku cepat cepat lah menggali folder-folder, gambar-gambar dalam handphone semua. Semua gua gali babe. Dan akhirnya...

TADAAAAA~~

Comel an iteww ^__^

Itew tau itew comel. Awak jangan ar tengok itew acam tu. Itew maluu. Itu gambar itew masa 22 Oktober 2010 kalau ikut tarikh handphone itew tu. Akak itew cakap itew nampak comel. Itew pun cakap la. Itew memang sentiasa comel ponggg. HIHI

^________^
Okay, Baldi baldi 2 singgit 2 singgit !! Sila beli baldi di sini. Mari mari marii!!!


Okay, sebenarnya aku suka bila bab tag tag ni haa. Sebab aku comel :P
Mangsa katak puru :

No comments: