Woi, taik bintak woi !!


I could really use a wish right now!

Hoiyaa :D
Seperti biasa malam-malam I pergi dating la kan. Dengan siapa lagi kalau bukan Dyra Noru tuu. I lari-lari pergi rumah dia sebab takut ada hanjing, sampai depan rumah dia, bagi lah salam. Punya semangat, rupanya makcik tu, dah dekat pagar dah. Kenapa aku tak nampak?? :O 

Dyra dah "guna guna" aku?

Ohmyyy ! Haha. Okay, tujuan sebenaw eden datang doket rumah minah ni haa sobab nak ajak dia teman den pergi kedai je. Eden takut sikit pergi sorang-sorang ni haa. Dekat bawah tu ada kedai cina! Ramai jelaa cina-cina mabuk kat situu. I kan comel, nanti dia terpikat amcam mana??

^___________^"

 Dan bila kami berjalan -jalan menuju ke kedai. Hekkkk =,=  Kedai tutup la wei. Dey uncle, kenapa ini hari kedai kasi tutup awal ha? Ini saya datang bawa duit banyak nak beli susu anak, pampers dah habis ni ha. Hadooii !! Dan kami dengan hampanya pun pulang.

Sebonarnya eden nak cerita ni. Lepas balik kodai. Eden lepak dengan Dyra depan rumah Dyra la, sebab depan rumah dia lebih terang. Dan dengan tiba tiba, ada benda kecik berwarna merah lalu dengan pantas di angkasa. Dan aku terus jerit. 

"Wei, taik bintang woii "
"Make A Wish! Make A Wish"

Dan tiba-tiba aku rasa Dyra hilang. Mana kau mana kau. Sebenarnya dia masih sebelah aku, tapi senyap! Dia cakap dia tengah buat wish la. HIHI. Nak tau tak wish I ape?? 

"I hope that i'll "not" in love with you anymore"

Okay, "not" tu not sure la. Tanye la Dyra, dia dengar apa aku wish. Sebab aku ckp sekuat-kuat tidak. Dan bende merah kecik tu lama-lama hilang. Aku terus lari balik rumah. Takut den. Nak tidow dengan ibu itew la malam ni.



Oh, sy masih biarkan IM awak even offline? Stalker sejati ^^

No comments: