Nothing cooler than you man !


The thing I like the most is, perhimpunaannn !!

Oh, mesti korang nak cakap "perempuan ni gile ke hape suka perhimpunan yang kena diri 1 tahun tu" Oh tak~ Aku suka benda lain. Masa datang perhimpunan memang la aku duduk belakang nun di sana tu haa. Tapi tu sebelum bro! Bukan selepas!

Makin lama aku kedepan, kedepan sampai lah depan sekali kau haa! Oh, cuba lah anda bayangkan sebesaw besaw orang duduk di barisan hadapan, bukan kah gelap dunia orang di belakang? 

:O

Mana ada terang masa depan gua babe duduk depan depan gitu. Okay, aku rasa masa perhimpunan tu macam dunia ni aku yang punya la wei! Aku nampak kau! Omel omel gituu~

Aku nampak kau.
DAH CUKUP COOL NI!
Kau pegang sapu tangan putih. Selsema ke?
COOL JUGAK!
Kau garu belakang =='
COOL LAA
Kau gelak gelak.
COOL GILA!
Kau tepuk tangan.
COOL GILA!
Kau senyum!
Okay, aku cair :D


Kalau kawan-kawan aku dengar la aku tibe-tibe jerit "cool gila", means ada lah mamat tu dekat dekat situu. Dan dan dan, masa nak naik kelas, aku nampak kau jalan. Eh, lupa lupa.

Aku nampak kau tepuk-tepuk vest kau tu.
COOL GILE!

Dan depan dia aku pretend macam "jantung gua still in place babe" Padahal jantung aku dah main lari-lari dah kat dalam ni. Nasib baik jumpa balik =___=  Sumpah aku stalk kau sampai kau hilang. Aku naik atas pun aku nampak kau lagi.

Eh, kau pakai kasut.
COOL GILE!

Dan akhirnya, Sazmin Sufi dengan sengalnya pergi cakap dekat beliau yang aku kirim salam. Mana ada bro! Tapi nasib baik dia kirim salam balik aww~ Alau tak, itew malu jep :P 

Okay, aku malu kalau kau naik kelas aku dan nampak nama kau terpampang indah di atas meja ku ;')


CIKGU, SAYA NAK JADI BUDAK ERT !!

Tadi class aku pergi bilik ERT and just like ohmyy!! It's like heaven. Aku jadi orang gaji mop sana mop sini. Tapi bilik tidur dia best bro! Aku sempat la baring-baring tidur atas katil pink love love tu dalam 5 minit. Bahagia hidop den weii.Lepastu orang semua dah keluar, aku boleh mintak cikgu makanan. Dapat lah air sejuk, okay laa~

atas permintaan untuk mendisplaykan nama disini :
FARAH MURNI SYAMIRAAHHHHH!!


And the reason is you :)
Oh, ithinkloveyou.pffftttt

1 comment:

julia sky said...

kite same lah you . i ade minat sorang budak nie . but lastly i dapat that guy . :)