Semua pun cool =="

Hello Assalamualaikum Anyo Haseyo :)

*oh, ignore muka tahan bersin aku tu.

Peeps, he made my day by showing his face to me. HAHA. Without his notice, i'm stalking him. Like whatthehell man! Aku sanggup pagi pagi datang kelas Dyra tengok dia ada dekat bawah ke tak. Yeah! Terukkan aku. Yes, yes aku teruk. Aku teruk untuk kau. Takpe, ibu tak marah :P

His eyes, make the stars look like they're not shining.

Today, aku rasa hari ni hari luck aku. Haha. What a nonsense! Hari ni banyak kali kot aku jumpa dia. Eh, i mean "nampak", not "jumpa". Pernah pulakk aku jumpa dia. Eh, dalam mimpi aku semalam, aku jumpa dia la!    Ready for the cool gile?

Aku nampak kau dari atas. Pusar rambut kau
COOL GILE!
Aku nampak kau timbang berat.
COOL GILE!
Aku nampak kau senyum.
LIKE OHMYY!
Aku nampak kau naik tangga.
COOL GILE!
Aku babai kau, kau tak nampak.
COOL LAH GILE!!

Am I look like desperate? Yes I am. Haa :D  And he totally made my day. Masa rehat, aku bertugas dekat koperasi, sajelah lambat-lambat. Hoping I'll meet you AGAIN. Yes, again. Pernah nampak kau makan dekat kantin tu. COOL GILE! haha :D  Lagi lagi dengan nama kau dekat atas meja aku. Ngeng, gua rasa macam kau duduk atas meja gua la time tu!

I got tired of waiting.Wondering if you were ever coming around. :)

Masa balik, yeah masa balik. Aku suka aku suka. It's like making Oink oink sound. Aku dari bengkel Kemahiran Hidup. Dan aku juga perlu turun bustop sensorang hari ni. Disebabkan Dyra rajin teramat pergi latihan rumah sukan. Jadi, hati aku tergerak untuk jalan sorang-sorang naik tangga kompleks. And there's Haziqah! Thanks yah girl.


Kau teman aku. Dan sedang daku berjalan, ohmyyy. Aku rasa jantung aku main kejar-kejap dengan perut aku laa. Oh, itu dia. ya itu dia. Sebenarnya aku nampak CA dulu. Aku dah ada feel dah ni dia nak datang ni. Bila aku "hamehameha" mesti dia datang nih. Eh, aku tak payah "hamehameha" pun dia datang la! 

if I could write you a song,and make you fall in love,I would already have you up under my arm.





Yes, you are too much cooler than me boy. You're so COOL GILE! Haha, masa kau jalan. Gila aku pretend cool. Tengok kau pun tak. Kau lepas je dari aku, aku tengok kau tak lepas. Ngehh. Aku rasa kalau aku teruskan, longkang depan pun aku rasa macam Jambatan Emas tau tak.

Aku rasa aku mimpi tadi.

Asking why? Sebab aku perasan nak mati nampak kau pandang aku. Like ohmyy! Okay aku perasan, aku perasan. Aku perasan! Yeah yeah. Mari ramai-ramai bubuh ayam sikit dekat muka perasaan aku ni! Muka tak malu :P

I wanna be the one, he points to when all his friends are around and says "that's her".






No comments: