Tertonggeng tonggeng aku tengok kau.


Aku rasa aku patut buat entry ni semalam. Oh, suka hati I laa. So Yesterday :D

Oh well, seperti biasa hari Rabu is the most tired day. Berada di sekolah for almost 10 hours. Bayangkan ke kronikkan nya. Oh god, just help me. Pagi pagi datang sekolah, macam biasa la kan, main lari-lari dengan Lesbos. Best woo ! ^^,  Okay, lepas tu lari lagi pergi "bumi hitam STK" tuu. 

Sesaat je wei diri dekat situu!

And my study is just like normal. With your name on my desk, it's just completing my day. Tapi hari Rabu yang agak macam hell is bila tiba part seluar aku. Ohmyy, totally hate it ! Seluar aku, sangat lah besar. Seluar yang mak aku suruh beli disebabkan dia fikir hanak dia ni besaw gabak hagaknya. Dan setiap hari Rabu jugak lah aku rush pagi pagi. Dan aku juga lupa pakai belt ! Yeaahh. Nice one la bila aku asek je naikkan seluar kat sekolah. 

Baru rasa sexayyy
^__________^

Dan waktu pembelajaran berakhir begitu sahaja. Skema tak skema kau ayat aku, dan seperti biasa, surau, makan, hantar Hajar sebab dia nak balik. Dan tiba masa koko ! 

Yeah yeah, ni aku suka.

Suka gila !!!

Okay, pada pengetahuan anda-anda yang pelik nampak saya berbaris di Prostar, ye saya Kelab Koperasi. Sebab saya jurujualnya. Tapi takkan lah nak menjual di koperasi, kelab pun koperasi, takde bende lain kah? Tatkala beratur di barisan Prostar, i just fell like "Thanks god, i was blessed". 

Okay aku nampak kau :OO

Aku nampak kau senyum.
COOL GILE!
Aku nampak kau gelak,
LAGI LAH COOL!
Aku nampak kau bercakap even tak dengar suara.
COOL GILE!
Aku nampak kau selsema.
COOL JUGAK NIH!
Aku nampak kau pegang handkerchief warna putih.
COOL GILE!
Oh, aku angkat tangakn. Tangan kau kecik,
COOL GILE!

Kau tahu kan semua bende pada kau nampak cool gile? Okay, kau membuat aku jalani Koko aku tanpa rasa penat. 


So goodnight, goodnight.
Goodbye :)

No comments: