Broken Hearted Girl.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful


Muka fake, macam tu lah :)

Well let's say, I'm a broken hearted girl. Haha. I'm trying to brake my own heart. Sounds crazier right? Ah, okay penat speaking jadah haram ni semua. 

Hey, aku rasa macam berjaya.Macam lah. Sebab aku tahan rindu aku dekat kau, selama lebih kurang seminggu. Paling-paling aku bukak profile kau, berangan kau ada dekat sebelah. Haihh, cool sangat lah tu. Dan IM chat kau pun aku dah buang, dah takde tercongok kat bawah tu dah. 

Tapi rindu ni macam bertambah parah. Hari tu masa kawad hari Sabtu, nampak kau. Haihh, terubat rindu di hati. Aku tengok kau dengan muka gila berlagak macam "kau ingat aku rindu kau ke?". Wei, rindu gilaa laahhhh >.<  Hari sabtu tu, kau lompat bintang, ar, takde pape lah ^_~

Dan nak tahu tak hanak-hanak? Kesan rindu tu, meyh sini den ceghita.



-Hari tu aku makan dekat The Chicken Rice Shop, sebelah aku meja kosong, aku berangan kau datang, duduk makan situ. Makaan dengan penuh ke-cool-an.
-Tadi aku pergi library dengan doubleN. Aku berangan kau ada study sebelah aku. Oh, tak percaya tanya diorang lah.
-Masa exam tadi, aku pandang luar, aku nampak kau duduk dekat bumbung panggil aku! Gila tak gila kau!
-Berangan aku yang lain ni tak payah lah cerita, nanti orang cakap aku gila-


Kau nampak tak aku cool? Takpe, maybe aku boleh tahan lagi 2-3 bulan lah kot. dah seminggu tak chat dengan kau. Aku tak ada rasa apa-apa. Tak langsung. Tapi kalau seminggu aku tak tengok muka kau. Mawu meghoyan den kat rumah ni. Haha.

Okay, nampak tak aku over. Yeah, aku over kau ape tau? Tak tahu apa apa kan?

 Dah lah, kalau aku nak kan dia, aku tak mampu, yang aku mampu, berangan je. Maybe memang itu nasib aku. Ditakdirkan untuk hanya berangan bersama dengan orang yang aku cukup sayang. 


No comments: