Abang, adik rindu.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Okay, sekarang aku nak mengaku lah. Abang, adik rindu abang.Lama betul abang tak balik. Abang tak rindu adik ke? Haihh, abang kalau yek yek pun call rumah tak ada nak cakap dengan adik. Abang call cakap dengan mak je kan. 

Sampai hati T^T

Last abang balik masa bila ek? Tu pun adik dah lupa. Kalau abang balik pun, abang berjalan. Tak ada nak duduk rumah bagi adik tengok muka abang tu lama-lama.

Yang sebenarnya, abang den ni dekat Kuantan je tu sana. Malas nak pergi sana jenguk, abang bukan duduk hostel. Abang aku duduk tempat tentera udara jadah tu. Takut aku nak masuk. Dan ini lah Abang saya >.<




Abang I ada four packs tau. jangan jeles >.<

Abang I gagah tau, die pegang senapang.

Haih, Abang aku ni tak hensem lah. Kau tak payah mengada. Lagi pun Abang aku dah ade gelpren ni haa. Gf tak boleh cantik lg kan. lagi kurus dari aku dodol :D
Abang, balik cepat! Dah rindu dah ni.


Sebenarnya ni entry ke-3, lagi 2 entry draft je. Tak sanggup nak tekan publish. Dua dua cerita pasal Abang Merong :)

No comments: