Maulidur Rasul :)


Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Pada hari apa aku tak ingat, tapi memang dah cakap kan nak post entry pasal Maulidur Rasul. Memandangkan belog aku ni agak berkurun dah tak di hapdet, malam ni nak hapdet lebih-lebih sikit laa~


We are KRSTK :D


Pabila rindu terusik, Rasulnya menjadi pilihan.

Oh, most favourite album title kot. Ni Album Kak Amira Syahira. Okay okay. Masa Maulud tu, Kak Azura suruh kami pakai tudung merah. Yes! Benci tudung merah. Tak tahu lah kenapa KRS tahun ni suka warna merah-merah jadah ni. ya Allah, tolonglah. Tudung aku mantul lah kot. Malu lah aku. Haha

Lepas tu kena pakai selendang selendang jadah ni semua. Okay, aku rima dia ke bawah. Aku nak jugak dijadikan purdah. Hey, idea kitorang pakai purdah-purdah ni semua datang dari I okay. Sebab tu I paling cun :D

Pagi-pagi datang sekolah dengan baju macam makcik-makcik kain batik siap lah kan. Dengan belum pakai eyeliner nya lagi. Nak "Arab looks" lah katakan. So, I pun sengkek, eyeliner dah sampai ke dasar umur. Pinjam lah dyra punya. Mata I hot lah you. Okay, aku sempat jadi Make-up artist :D



Ni muka lepas berarak. Tak nak den pakai merah-merah tu sampai habis. Haha :D

Tapi lebih specific tu muka lepas bangun tidur dengar ceranah dalam dewan tu. Macam-macam peristiwa berlaku dalam dewan tu woo! Dengan upacara make-up kan Tirah yang langsung tak gheti nak duduk diam tu. Dengan pengambilan handphone lagi. Haihh =,= Tragis tragis.

Lepas tu pergi lah bandar sekejap. Sekejap je. Sempat lah duduk dekat KFC, jalan-jalan. Karok setengah jam. Karok penting ye hanak-hanak. Hilangkan stress ;D


Kau marah ke aku tangkap gambar macam ni? Kau malu ke? Kau benci ke?

ADE AKU KESAH :P

Ar. Okay. Dah kalau dalam entry ni >click< "kentut pun wangi lah katakan apa lagi gambar macam ni. Sedangakan lidah lagi tergigit, apa lagi handphone sendiri ==' Okay, Handphone tuu ! Kau kat mane ha? Puas aku merantau cari, tak ada lah dodol. Mana kau pergi ni. babab karang.

Find the pictures in facebook for more. Den malas nak upload :D


Kau paling cool, walau berbelit belit, walau kau penternak unta,
mahupun penyu atau rimau :)

No comments: