To Me You Are Perfect.


Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful


Pagi tadi, Sekolah Tinggi Kluang mengadakan Sambutan Maulidr Rasul. Oh aku nampak kau belit-belit. Sumpah macam penternak unta ==' Eh, benda ni cerita nanti, lepas berjaya dapatkan semua gambar ayat-ayat cinta ;D

 
Perfect?

Yes, perfect. Dalam dunia nih ada orang yang perfect keh? Tak akan ada. Secantik mana rupa parasnya, secantik mana pakaiannya, akan ada cacat celanya di tempat lain. Tapi lain pula ceritanya terhadap Abang Cool ni yeh. Die sangat berbeza dari anda semua.

Bukan berbeza macam mana pun lah kan. Tapi orang kata , kalau hati dah sayang, kentut pun wangi. Haa, lebih kurang macam tu lah. Sekarang ni bila orang tahu saya suka Abang Cool, mereka akan cakap.

"ape yang hensemnya mamat tu?"
"mamat tu? tak hensem lahh"

Eh, saya bukan nak cakap Abang Cool kita ni tak handsome tau.Saya tak pandang luaran lah. Ececeh, saya memandang hati. Saya memandang akhlak dia. Hambek kau. Tak lah, setakat yang saya kenal dia, dia seorang yang baik. Cukup untuk buat saya terpikat. Haha. 

Bukanlah terpikat ke macam mana, cuma cukuplah nak buat saya tak tidur 7 hari 7 malam. Haaa. Macam yang saya cakap kat atas tadi tuh lah. Di mata saya dia perfect. Act not ==' Kadang kadang dia nampak annoying bila mula perasan yang Abang Cool ni gagah perkasa lah, hensem lah. Oh, sumpah annoying.

Tapi bila kawan-kawan cakap.  "Eh, dia tak hendsome lahh! " Woi, hormat sikit taste orang wei. Kau couple denga mamat muka pecah rumah ada aku kesah. Saya pandai hormat taste orang. Tapi bila orang mula kritik taste saya. Gahhh! Benci kau. 

Seburuk mana rupa seseorang, serendah mana taraf dia. Kalau duit banyak takpe jugak. Eh, silap-silap. Kalau akhlaq dia baik, yes. perfecto. Nampak tak walau perfect tu ada kekurangan? Di mana ya? Di rupa parasnya lah sayang. Tapi kalau seseorang tu mempunyai akhlaq yang baik, akan menutup keburukan yang lain itu. 

Dan bagi saya, Abang Cool seorang yang perfect. Memang ada cacat celanya, tapi semua tu sy dah tak nampak. "kentut pun wangi" lah katakan. Haha :D 

Sy syg die walaupun dia bongok tak nampak, 
Sy tak akan benci dia walaupun dia memang bongok lah tak nampak.




No comments: