No one cries because they want to :)

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Semalam, punya lah bahagia hidup den abang oi. Hari ni semuanya ruined! Tapi tadi okaylah. Kau peace dekat aku, 

COOL GILA!

Kau hingat, setakat jari-jari kau yang memang dah lama aku tahu, kecik je tuh. Setakat jari-jari tu buat peace dekat aku, aku tak boleh cair ke? Woi, kena langgar kereta pun boleh lah.Tapi lepas tu lepas tu lepas tu. Mari kita tepuk ramai-ramai kepada ** sebab buat gua nangis T^T

!@#$%^&*(

Aku tak nangis lah lahabau. Kau fikir aku perempuan jenis apa ha? Sikit-sikit nangis, sikit sikit nangis. Cuma air mata tu sampai hujung tanduk je. Aku sengaja tahan. Tapi Si Rashid dengan Abang G-Shock tu buat air mata tu jatuh lah wei.


Aku bukan jenis perempuan macam "dia" yang perasan mamat tu suka kita. Lepas tu bila mamat tu rapat dengan perempuan lain, nak melalak dekat orang. Dey, Nina aku rasa kau tahu siapa "dia" tu. 

Dodol, aku bukan macam tu. Aku cool je. Kak Cumbe tunjuk gambar dia, aku cool je. Kak Cumbe tunjuk gamba dia dengan Kak Cumbe, aku cool je. Aku kan orang paling cool dalam dunia. Selepas kau lah.
Kau tak ada siapa siapa boleh kalahkan :)

Sebab kau paling COOL GILA :D

 I wish I will :)

But If I can lah. It's hard I think. Bukan senang nak lupakan apa yang kita dah lalui. Itu pun kalau malam ni aku lepaskan, menangis deras-deras. Pergi sekolah mata bengkak-bengkak. Oh, I'm not that typo laa! I'm cool. Hoyeah :D

I want to cry, I really do, but I guess I just don't want to give you the satisfaction of knowing that you hurt me once again.