Stand up for what you believe in, even if you're standing alone.

Assalamualaikum :)
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful



Pagi tadi, Sekolah Tinggi Kluang mengadakan Larian Merentas Desa di Stadium Kluang. Best gila lah woi. Even kau orang nampak den ni macam tak berupaya je kan nak lari. Eh, aku semangat lah .

I'm a 210 Abu Burn's girl. >.<


Budak tengah high memang macam ni.Mulut nak ternganga je :O

Oh, jangan fikir lain. Time ni tengah main pijak-pijak kasut :D

Best friend. Nampak tak kebesaran aku tu. Dengan diri sebelah Fasha Sandha tu. Haihh, besaw nya den. Tengok kasut kami !!

Nah, hambek kau keluar hutan jadi macam ni. Baru lah cool :)

Ni muka muka budak high. Kami Abu Burn :D
Amin ni pun Abu Burn tak silap aku. Tapi dia pakai sweater lah. tak nampak =='


Lepastu balik kitorang jalan kaki. Yeah :D Aku melompat dari stadium sampai rumah. Dah macam pocong 
-,-

Best part, mana lopak air je aku nampak, aku main lompat lompat. Cool lah wei bila lopak air tu membasahi. Haha. rasa macam dalam movie >,>

Kenapa dengan tangan tu? Oh, tak payah tahu lah.

And last, home sweet home. *jangan nak perasan lah tu rumah kau!


And the coolest :D
Okay, mana ada gedik aku nak tangkap gambar dengan dia. Ohmyy >.<


jangan tanya aku, aku memang tak pandai nak pakai tudung tu. Sebab tu senget sana sini.

You want to know who I really am? Yeah, so do I.

No comments: